PRENEM MESURES A CASA!

Text escrit per Àlvaro Romero:

Avui m’han donat una feina que consisteix calcular els m2. Vaig anar a la meva habitació amb un metre i vaig mesurar les parets per saber quant mesuraven, la meva habitació per sort és només un quadrat o sigui que no costa molt mesurar-la i a més cada paret mesura 3m. La veritat jo em lio bastant amb tots els càlculs que cal fer, encara que al final ho aconsegueixo.

No em recordava de com és mesurava un cercle així que vaig buscar per youtube, vaig trobar un vídeo que ho explicava molt bé, així que vaig poder fer-ho, la mesura que vaig utilitzar va ser d’un pot de xiclets que fa ha 0,3mm2 d’ària i 0,6mm de perímetre. També vaig mesurar la meva taula de treball que mesura 1m pels costats i 1,50m pels costats restants.

Jo al començar la feina pensava que seria difícil però no ho va ser tant, aquest tema dels m2 no l’he tocat molt i voldria saber més a l’això per poder fer-lo més ràpid.

Text escrit per Edgar Ruiz:

Ens han posat uns deures de matemàtiques.

El que hem de fer és mesurar algunes coses de casa nostra com la nostra habitació, la taula, alguna cosa circular, l’agenda o la televisió. Després d’això tenim que calcular l’àrea i el perímetre.

Per fer la nostra habitació primer hem de dibuixar-la i després ja fem els càlculs. També hi han habitacions de molts tipus hi han trapezis rectangles…

Text escrit per Víctor Ruiz:

El dia 18 de Gener els Massagrans com que estem confinats  hem fet una tasca que es titula  “PRENEM MESURES A CASA”. En aquesta tasca teniem que mesurar la nostra habitació, taula de treball, agenda de l’escola, TV i alguna cosa rodona de casa amb el seu perímetre i àrea.

Aquí teniu un exemple.