UNA SETMANA AMB MOLTES ACTIVITATS.

Aquesta setmana hem fet diverses activitats:

La Sortida a Bosc, on ens hem relacionat amb la resta de la Comunitat de mitjans (Alicies i Tanits).

A més hem caminat, interactuat amb la natura , juagat amb els companys i les companyes de la comunitat, així com, conèixer l’entron més proper.

A partir d’un descobriment d’un company de la nostra classe, que va trobar fòssils a la sortida al bosc. Els hem vist amb la lupa i creat els nostres, amb plastilina i fulles.

També, s’ha realitzat la Festa de Benvinguda als patufets que comencen l’escola a la comunitat de petits  i als alumnes de nova incorporació  de diferents comunitats.

A l’escola s’ha realitzat l’Exposició de les Noticies de l’Estiu de les tres comunitats (petits, mitjans i grans) que hem visitat i pogut veure les tasques realitzades.