1a TROBADA AMB L’ESCOLA ÀURIA

Arrel del projecte “De què tracta la vida?”, el passat dimarts, les Tanits vam rebre la visita de l’Escola Àuria. Des d’Educació Física vam conversar i reflexionar sobre les activitats més adients que havíem de preparar. Finalment, vam concloure que havíem de fer dues propostes on tots i totes estiguéssim a gust i tranquils.

El dia va començar amb molts dubtes, nervis i alhora amb moltes ganes de conèixer i compartir moments amb els infants de l’Escola Àuria. Vam preparar els dos espais: zona d’escumes i zona de pilotes gegants. Quan ho teníem tot enllestit van començar a arribar en petits grups, ens vam presentar fent una senzilla dinàmica. Tot seguit, vam jugar, compartir moments i vam gaudir de la trobada. Finalment, ens vam acomiadar esperant amb il·lusió la pròxima trobada. A la tarda, vam compartir les nostres experiències, les nostres sensacions, emocions… Una trobada que ens va servir per conèixer-nos una mica més i a empatitzar amb altres realitats.