Aquesta setmana recordem la història que vam crear entre tots i totes abans de vacances d’hivern. Cada un de nosaltres comença a narrar una part de la història i l’acompanya movent la seva titella. Ens costa una mica, ens adonem que ens cal practicar molt més.
També us hem d’explicar que quan vam inventar la nostra narració, va sorgir la idea de que havia d’aparèixer un goril·la però cap de nosaltres vam crear un titella que fos un goril·la. Aleshores l’Aleix de Tabalugues va tenir la iniciativa de proposar-nos a tots i a totes que ell podia fer la titella de goril·la durant les festes d’hivern.
Així doncs, l’Aleix molt content ens ha presentat el goril·la que ha fet i de manera conjunta hem decidit anomenar-lo “Foc”. També, cada un de nosaltres hem pensat un nom per la nostra titella.
Ara sí que ja estem preparats i preparades per practicar molt més la nostra petita representació amb titelles de mitjó.
Recordeu, teniu més fotografies a la unitat compartida del drive.



Comentaris recents