Prèvies al Projecte de Comunitat de Grans

PROJECTE DE COMUNITAT

Durant els primers dies d’escola, els Grans hem fet diverses activitats i propostes, al voltant de la crisi climàtica, per així relacionar-ho amb el Projecte de Comunitat, que durem a terme aquest curs.

Hem vist documentals, reportatges de l’info-K i hem parlat d’algunes notícies d’actualitat al voltat de l’ecologia, la contaminació dels oceans i el canvi climàtic. També hem conegut la figura d’una nena de setze anys, anomenada Greta Thumberg, que va començar a protestar ella sola, i des de fa un any, s’hi ha afegit molta més gent; fins i tot nosaltres!

Per poder celebrar a l’escola, la vaga mundial pel canvi climàtic, el passat divendres 27 de setembre, vam preparar les nostres pancartes per l’acte: en català, castellà, anglès i àrab… També,  vam aprendre una cançó “protesta” anomenada “Sing for the climate-Do it now- (bella ciao)”. Petits i Mitjans, ens van acompanyar en aquest acte de protesta, tot escoltat els Massagrans que ens van llegir una adaptació del manifest que es va fer servir durant aquella diada.