“Cuando las arañas tejen juntas pueden atar a un león”, Proverbio etíope.
Ja tenim a l’escola les 16 tanques que ens faltaven. Per tal que el tancat duri el màxim possible decidim polir totes les fustes i envernissar-les. Parlem amb el Toni conserge que ens ajuda a aconseguir el material necessari i preparem l’espai on poder dur a terme aquesta tasca, haurà de ser a l’exterior, ja que el vernís desprèn una olor prou forta.
Ens organitzem per parelles i, així, de dos en dos, comencem polint bé la fusta d’una tanca. Caldrà ser curosos i posar atenció per tal de no deixar-nos cap impuresa. Un cop tenim la tanca ben polida, passem a envernissar-la amb brotxes. També en aquesta segona part posem molta atenció, volem obtenir un bon resultat!
I amb totes les tanques polides i envernissades, deixem que assequin bé per a col·locar-les en uns dies. Estem ben nerviosos i nervioses, volem posar ja el nostre tancat!



Comentaris recents