UN PROJECTE AMB COR

Erich Fromm

No és ric qui més té, sinó qui més dona.

A la classe de la Tanit, hem iniciat un projecte molt especial. L’any passat vam treballar junts per fer i vendre pa, i amb aquell esforç col·lectiu vam aconseguir uns diners. Ara ens hem preguntat: què en podem fer?

Després de parlar-ne, hem arribat a una idea que ens il·lusiona: volem donar aquests diners a una entitat del nostre poble, Vilanova del Camí, que ajudi els altres. Volem compartir el que tenim, ser generosos i contribuir a fer del nostre entorn un lloc millor.

Però… què vol dir fer una donació? Què significa ser altruista? Com podem ajudar de la millor manera? Aquestes són algunes de les preguntes que ens farem al llarg del nostre projecte.

Aquesta iniciativa ens omple d’orgull perquè no ha estat una idea proposada pels mestres, sinó que han estat els mateixos infants qui han sentit la necessitat d’ajudar. En un món on sovint es parla de tenir i acumular, ells ens recorden la importància de compartir. Ens demostren que la generositat no entén d’edats i que, per petita que sigui una acció, pot tenir un gran impacte.

Aquest és només el començament… Seguirem compartint els passos d’aquest projecte amb cor!