UNA MICA D’HISTÒRIA DE LA TORRE BELLESGUARD!

Les Tanits del grup Torre Bellesguard hem fet una mica de memòria de les informacions que l’Eric ens va dur l’anterior setmana. Entre tots hem recordat diferents noms, com per exemple, Martí l’Humà. Hem descobert que va ser l’últim rei que va viure en un castell situat on es troba l’actual Torre Bellesguard. Aquest rei va ser qui va batejar la zona com Bellesguard.

A partir de la conversa, hem tornat a observar la imatge de la Torre i ens hem adonat que s’assembla a un castell. Hem esbrinat que l’Antoni Gaudí es va inspirar en el castell de Martí l’Humà per dissenyar (material, formes…) la Torre Bellesguard.

Per aquest motiu, ens hem posat a la pell d’Antoni Gaudí i ens hem imaginat el castell d’en Martí l’Humà: hem fet un esbós i més tard, l’hem dibuixat en una cartolina negra amb ceres blanques. Finalment, hem documentat tot el que havíem descobert al llarg del dia.