L’AMiPA, el motor de l’acció

La nostra intenció és donar continuïtat a un projecte que des dels inicis de l’escola molts pares han anat forjant amb molta estima, il·lusió i un gran compromís de servei. També representa una manera d’entendre i implicar-nos en el funcionament de l’escola.

En organitzem en comissions, ja que considerem que és la forma més operativa i efectiva de treballar un gran ventall de projectes de diferents àmbits:

• Gestió dels recursos econòmics
  • Servei de Menjador (Monitoratge propi)
  • Organització de Festes
  • Gestió de la Xarxa de Voluntariat
  • Trobades i Lleure familiar
  • Activitats Extraescolars
  • Casal St Santa i d’Estiu
  • Acollida matinal / migdia
  • Escola i tallers de pares
  • Suport al Projecte educatiu escola
  • Projecció i Manteniment de l’Hort
  • Projecte Pati
  • Infraestructures
  • Compra material escolar
  • Elaboració de la Revista “REVISTXETA”
  • Manteniment Web Escola/Amipa

… i nous serveis de caràcter social adients a les circumstàncies i necessitats amb què conviuen les famílies.
Voldríem agrair la dedicació i l’esforç que les anteriors juntes han destinat a engendrar i fer créixer el projecte de l’AMIPA i del qual avui tots podem gaudir. Volem agrair especialment a la Sabina Bardou (Presidenta), a l’Olga Castro (Vicepresidenta), a la Laia Arriols (Secretaria) i al Lluís Lozano (Tresorer), representants de l’anterior junta que amb l’ajut de molts pares han portat a terme una gestió impecable i curosa i ens han cedit una AMIPA amb gran capacitat de servei de la qual cal destacar un caràcter obert i participatiu. És una gran herència de la qual us estem molt agraïts. Sabem que us heu situat en un segon pla però també sabem que sou com una mena de far que tindrem a la vora per guiar-nos. Per això ens agradaria donar-vos a tots les gràcies. Intentarem fer créixer aquest projecte amb el mateix entusiasme i estima amb què ho heu fet vosaltres.

Animem a tots els pares de l’escola a participar en aquesta aventura. Les tasques que caldrà desenvolupar són àmplies i ho podrien ser encara més. Segur que teniu idees noves i voleu ajudar perquè la nostra escola vagi endavant.

La diversitat d’opinions i la col·laboració de tots és necessària i enriquidora.

Veniu a formar part de l’equip de l’AMIPA, tots junts farem molt més.

AMIPA de la Vitxeta

Aneu a la barra d'eines