Xerrada “Acompanyar els infants a escoltar-se a ells mateixos”, el 4 de febrer

El proper 4 de febrer a les 16:15h es realitzarà una xerrada-taller sobre com “Acompanyar els infants a escoltar-se a si mateixos” a la biblioteca de l’escola impartida pel Guillem Massot.

En aquesta trobada, descobrirem de manera bàsica, quin és el paper de l’adult dins del procés que viu l’infant quan s’escolta emocionalment a si mateix.

Podrem viure de forma experiencial i concreta, les actituds bàsiques a l’hora d’acompanyar, en una fase inicial, allò que els nostres fills i filles senten.

És una xerrada gratuïta i, com sempre, hi haurà un servei d’acollida gratuït per als infants socis de l’AMIPA i amb un cost de 3€ per als no socis.

Les inscripcions tindran lloc del 21 de gener al 3 de febrer al despatx de l’AMIPA o través del seu correu o telèfon. Places limitades!