Una selecció acurada de llibres

El Garbell és un butlletí trimestral de novetats editorials adreçades a un ampli públic, des d’Educaió Infantil, fins a Educació Secundària, amb llibres d’imaginació, de coneixements i poesia.

El Seminari de Bibliografia Infantil i Juvenil de l’Associació Rosa Sensat, format per mestres, bibliotecaris, escriptors i il·lustradors, ha llegit i valorat, els llibres citats i ressenyats en aquest butlletí trimestral.

Les novetats editorials que els han agradat més, tant pel seu interès com per la seva qualitat, i que troben força necessàries per formar part de la biblioteca escolar i personal i per fer lectors.

Una bona proposta per a l’adquisició de llibres per a la Biblioteca de l’escola. I també, la seva difusió pretén ser una bona orientació per a les famílies.

Aquí el teniu:

GARBELL-22-ESTIU-