Un Sant Jordi amb molt de “cuentu”

Arriba una de les dates més esperades de l’any: La diada de Sant Jordi! Una festivitat que omple els carrers i les places de roses i llibres, però que enguany toca viure-la diferent. Però com el més important és gaudir-ne, tot l’equip de mestres de l’escola, i alguna persona infiltrada que haureu de buscar, us hem preparat un munt de lectures que esperem pugueu anar escoltant durant aquests dies i que hem posat com a proposta a l’aula virtual. Podreu escoltar poemes, contes de tota mena, jugar a encertar endevinalles i fins i tot riure provant de dir els embarbussaments (que com bé sabeu amb un polvoró o una magdalena a la boca resulten d’allò més divertits…).

Desitgem que gaudiu molt de les lectures que us hem preparat amb molt d’amor, des de la distància més curta que ens separa.

Properament també compartirem amb vosaltres l’exposició virtual de punts de llibre amb les imatges que ens heu anat enviant. Moltes gràcies!

Feliç diada vitxeter@s!!!