Tots fem història

Benvolgudes famílies,

Durant aquest trimestre, els alumnes de primària i com a projecte de medi, treballarem els “Canvis i continuïtat en el temps”.

Tal com vam fer el primer trimestre, volem ambientar el vestíbul de l’escola com a punt de partida del projecte, i és per això que us demanem la vostra col·laboració.

La idea és crear un mosaic amb fotografies de tots els alumnes, mestres i monitors de menjador de l’escola, sota el títol “Tots fem història”.

Quina serà la vostra aportació?

Cal que porteu una fotocòpia en color d’una fotografia del vostre fill/a de més petit/a. Aquesta fotocòpia no es retornarà perquè s’enganxarà directament a la cartellera.
Podeu fer arribar aquestes fotocòpies al tutor/a del vostre grup classe.

Animeu-vos a participar, volem crear un mosaic amb tots els nens i nenes de P3 fins a 6è, perquè com diu el títol, tots fem història (en tots els sentits de la paraula).

Podreu anar veient el progrés de la cartellera a través de la nostra pàgina web.

Aquest divendres ja teníem algunes fotografies penjades. Sabeu qui és qui? Una tasca ben complicada…

Moltes gràcies.

Equip de mestres