Tenim una candidatura a la Junta de l’AMIPA!

El passat dijous 28 de febrer es va tancar el període de presentació de candidatures per liderar la Junta de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’escola. El mateix dia, un grup de mares va fer oficial la seva candidatura: la Meritxell Barberà com a presidenta, l’Alba Rodrigo, vicepresidenta, la Llibertat Roca, com a secretària i la Marta Franco en qualitat de tresorera.

És l’única candidatura que s’ha formalitzat i com a associació s’agraeix molt que hagin volgut assumir aquest repte ple de noves i bones experiències! Els propers dies esperem poder-vos-les presentar a totes les famílies!

Tot i que no hi hagi cap candidatura més, l’elecció d’una nova Junta ha de ser votada en el si d’una Assemblea de sòcies, és per això que emplacem a les famílies de l’AMIPA el proper DILLUNS 18 DE MARÇ A LES 16:15h A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA per celebrar una Assemblea General Extraordinària amb un únic punt en l’ordre del dia: la votació de la candidatura a la Junta. Properament, rebreu més informació i la convocatòria oficial.