Sortides vitxeteres 2018-19

Benvolgudes famílies,

La comissió excursionista ha iniciat el curs amb molta empenta i ganes d’oferir-vos un munt de propostes i sortides que esperem siguin del vostre interès.

Pels que arribeu de nou a l’escola, ens agradaria presentar-nos oficialment. Som una comissió petita però ben entesa, formada per quatre famílies de l’escola, molt aficionats a la natura i la muntanya.

El nostre objectiu és organitzar una vegada al mes excursions obertes a tota la comunitat educativa i adaptades als infants per tal d’enriquir el lleure familiar i dotar aquesta comunitat d’un espai de convivència, exercici físic i contacte amb la natura.

Les excursions que oferim són de caire lúdic, al cap i a la fi, el que volem és compartir una bona estona amb els nostres fills i d’altres famílies, així que estan adaptades a tot tipus d’edats, fins i tot, per als més petits de l’escola.

Habitualment, unes dues setmanes abans de cada excursió es fa una convocatòria a través de la web, amb una circular per correu electrònic i a través de cartells informatius que es pengen a les diferents portes de l’escola.

I perquè pugueu començar a programar-vos bé les agendes, us adjuntem les dates previstes per les sortides d’aquest curs (subjectes a possibles canvis per qüestions de logística o meteorològiques), així que ja podeu anar traient la pols a les botes que d’aquí a ben poquet comencem a caminar!

Dates excursions 2018 -2019:

– Diumenge 21 d’octubre
– Diumenge 11 de novembre
– Diumenge 2 de desembre
– Diumenge 27 de gener
– Diumenge 24 de febrer
– Diumenge 24 de març
– Diumenge 28 d’abril
– Diumenge 26 de maig
– Cap de setmana 15-16 de juny (Cloenda)

Salut i cames!!

Comissió excursionista AMIPA LA Vitxeta