Breu crònica de la 2a Assemblea de la Comunitat d’Aprenentatge

Un èxit la 2a Assemblea de la Comunitat d’Aprenentatge celebrada aquest diumenge 25 de novembre a l’escola. Un èxit per la il·lusió i les ganes de fer que es respiraven entre tots els assistents. Famílies i mestres del claustre unint esforços per a fer “Vitxeta” perquè entre tots i totes fem i farem escola.

L’assemblea ha començat amb la presentació del projecte de direcció de la Sra Maria Horra on s’han presentat els punts forts i febles de l’escola i les línies d’actuació de la nova direcció.

A posteriori les diferents comissions s’han donat a conèixer i han traçat les primeres línies d’actuació per aquest curs. Properament i tal com s’ha acordat durant la reunió de la Comissió Gestora (formada pel conjunt de totes les comissions mixtes, la Presidenta de l’AMIPA i l’equip directiu de l’escola), podreu trobar més informació de cada comissió a la web on també hi trobareu les diferents adreces electròniques on podreu fer arribar els vostres suggeriments i inquietuds així com propostes de col·laboració. Les diferents comissions estan obertes a noves incorporacions i a noves propostes.

Tal com estava previst també s’ha exposat el nou Decret de menjador i les possibles línies d’actuació que es planteja l’AMIPA (podeu trobar més informació a la porta principal de l’escola en un espai dedicat al menjador).

Una jornada que ens ha deixat un bon gust de boca i que ens anima a totes i tots a continuar treballant per la Comunitat. Gràcies als que ho heu fet possible.