Sortida 13 març al Bosc de la Marquesa

El proper dia 13 de març es realitzarà la següent sortida de la Comissió Excursionista de l’AMIPA de la nostra escola. Aquesta vegada es recorrerà la ruta de al Bosc de la Marquesa (des de la Punta la Mora fins la Platja Llarga).

El recorregut consisteix en 2 hores a pas de família resseguint una ruta circular de 5.5 Km de distància i amb un desnivell aproximat d’uns 36m.

Com en les anteriors sortides, hi haurà dos punts de trobada per als interessats: a les 9.30h al pàrquing de l’escola, o a les 10h al pàrquing de la platja la Punta la Mora. Els participants, nenes o nens amb acompanyant, poden inscriure’s mitjançant l’adreça de la comissió excursionismevitxeta@gmail.com. L’esmorzar i el desplaçament al punt de sortida en cotxe corren a càrrec de cada participant. Després de la sortida els participants que ho desitgin poden quedar-se a dinar a l’esmentada platja, proveint-se també cada participant del dinar respectiu.