Som els i les protagonistes!

Durant aquest segon trimestre, en els tallers d’escriptura els i les alumnes de 4t han treballat el diari personal.

Abans de començar en l’escriptura del propi diari, l’alumnat va escoltar i llegir exemples de diferents fragments de diaris personals: El diari d’Anna Frank, El diari de Greg…

Després d’observar el format i l’estructura d’aquest tipus de text, molt motivats, ja que són els propis narradors, és a dir, els protagonistes, van començar a escriure el seu propi diari. Cadascú ha explicat les seves vivències, els seus desitjos, els seus sentiments… i, a més a més, han tingut l’oportunitat de continuar-lo a casa.

Durant tres sessions de plàstica es van dedicar a realitzar les tapes del diari, totes molt personalitzades i molt boniques.