18 de març, votació nova Junta de l’AMIPA

Tal i com ja estava anunciat en el darrer correu que us vam enviar el 6 de març, el proper dilluns 18 a les 16:15h a la Biblioteca de l’Escola, us convoquem a l’Assemblea General Extraordinària de Sòcies per tal que puguem com associació, aprovar tal i com recull el nostre estatut, la única candidatura presentada dins el termini establert, que va finalitzar el passat 28 de febrer.

La candidatura es composa per:

Meritxell Barberà, presidenta,

Alba Rodrigo, vicepresidenta,

Llibertat Roca, secretària i

Marta Franco, tresorera.

Ordre del dia:

1. Benvinguda i presentació de la candidatura per part de la Junta actual
  2. Breu intervenció de les membres de la candidatura a nova Junta
  3. Votació a la nova Junta

Us animem a assistir i així donar suport a aquest equip de persones que tan generosament s’han posat a disposició de l’associació, i que faran una gran tasca per l’escola La Vitxeta.

L’AMIPA posarà a disposició de les famílies servei d’acollida gratuït per a facilitar l’assistència a l’Assemblea general Extraordinària.