Projecte Special Guests – 3r trimestre

Tal com us mostràvem a Projecte Special Guests – 2n trimestre, aquest dijous hem tancat tot el cicle de contes a l’aula d’anglès que aquest curs, i com ja hem fet en els darrers 7 cursos, algunes famílies de segon han vingut a explicar com a contacontes; han estat els nostres special guests, un total de 17 famílies (entre les dues classes de 2n).

Amb els nostres Special guests hem compartit activitats quotidianes, i han pogut veure com treballem i com utilitzem la llengua, però alhora ens han explicat un conte en anglès que després hem treballat a l’aula. Aquest conte sempre ha estat escollit d’acord amb la programació del curs. Els pares i mares que han participat d’aquesta experiència han estat molt importants, han estat molt bons acompanyants de l’aventura d’aprendre, i ens han despertat moltes emocions, molt favorables per a l’aprenentatge.

Els objectius d’aquesta activitat són molts (alguns també els aconseguim a través de les portes obertes a l’aula). Amb aquestes sessions aconseguim que els nostres alumnes puguin estar en contacte amb altres persones que parlen la llengua anglesa, aconseguim que les emocions esdevinguin una eina molt positiva de motivació i predisposició pels nous aprenentatges… i per altra banda també és una manera d’obrir l’aula a les famílies i que aquestes puguin veure com treballem i puguin entendre el com i el perquè, d’una manera vivencial i sense gaires explicacions.

Els feedbacks de les famílies són molt positius i ens animen a continuar en aquesta línia. Gràcies a tots i totes els que ho heu fet possible.

Podeu conèixer millor aquest projecte al següent enllaç: English at home and back to school. A love story

Malauradament per qüestions horàries no totes les famílies es poden organitzar per assistir a aquestes sessions, és per aquest motiu que us animem també a visitar aquest bloc d’anglès de l’escola per poder veure instants que s’esdevenen a l’aula, moments d’aprenentatge que anem compartint amb vosaltres.

Aquí us deixem una galeria d’imatges, però abans uns vídeos-resum de cada experiència d’aquest trimestre. Si en voleu més detalls podeu trobar-ne al bloc d’anglès de l’escola, amb l’etiqueta “Special Guests”: English at home – bloc d’anglès