Primer Consell d’alumnes curs 18-19

Aquest divendres 30 de novembre s’ha celebrat el Primer Consell d’Alumnes d’aquest curs a la sala de mestres.

El Consell d’alumnes està representat per un membre de l’equip directiu de l’escola, en aquest cas per la Cap d’Estudis Cristina Gil i les coordinadores de cada cicle, així com un delegat/da de cada classe. En aquest primer Consell han participat l’Ot, l’Andreu, l’Íria, la Júlia, el Joan, el Ton, l’Arnau, la Martina, l’Aitor, el Pol, l’Emma i l’Adam.

Cada classe escull el seu representant, que a les assemblees de la seva classe recull les propostes i queixes dels seus companys/es i les explica a les reunions. El mateix alumne informa al seu grup sobre els acords presos. Les propostes es deriven a les persones o cursos indicats i es retorna a la següent reunió.

Quan sorgeix un tema, es dóna la paraula als consellers que volen parlar del mateix, fins que el tema queda tancat i es pot passar a una altra qüestió.

El tema central i únic de la convocatòria d’aquest Consell ha estat el pati de l’escola; com en podem tenir cura. Prèviament al Consell totes les classes van treballar a partir d’unes fotografies dutes a terme durant aquest primer trimestre al pati de primària i on es pot veure el mal ús dels jocs i espais.

El debat generat a partir de cada conseller amb les idees que duien anotades de la seves respectives classes ha sigut molt ric i interessant i tots els participants n’han pres nota. Els acords presos es lliuraran a les diferents classes a través de l’acta de la reunió i esperem que entre tots i totes prenguem més consciència que cal tenir cura del pati.

Moltes gràcies consellers perquè heu fet molt bona feina!