Museu de jocs amb material reciclat

Els alumnes de 4t durant el primer trimestre hem estat dissenyant i creant conjuntament amb les nostres famílies jocs amb material reciclat.

A classe vam dissenyar el nostre projecte, el vam dur a casa per tal que la nostra família ens pogués assessorar i ens ajudés a recopilar el material. Durant quatre sessions de plàstica, pares, mares, avis, àvies, tietes i cosines estaven convidats a participar en els tallers per donar-nos un cop de mà.

Un cop els vàrem tenir enllestits, vam escriure les instruccions i  preparar l’exposició al vestíbul de l’escola. Ha estat tot un èxit, si no l’heu visitat, no tardeu perquè hi serà pocs dies! No us descuideu d’escriure’ns la vostra opinió al llibre de visites!