Mostra de teatre al Bravium

Aquest divendres 24 de maig es va dur a terme la Mostra de teatre al Teatre Bravium a càrrec dels nens i nenes que fan teatre com a activitat extraescolar a l’escola, dirigits per l’actriu Maria Bravo.

El teatre estava ple de famílies i amics que vam poder gaudir d’un divertit espectacle. Els grans protagonistes van ser els nens i nenes de primer a sisè, sota la direcció artística de la Maria.

Molta emoció, moltes rialles, molt bons guions i molt bons actors i actrius… amb la frescor i alegria que caracteritza la Maria. Bons espectacles i molt bon treball d’equip.

Gràcies a tots els que ho heu fet possible i gràcies a la directora per la manera com tens d’animar els nostres fills i filles, treure el millor de cada un, i fer-los creure que tot és possible.