La Terra està malalta!

Fa tres setmanes els alumnes de 3r de primària, de l’escola la Vitxeta de Reus, vam rebre a l’escola dues maletes, una per a 3r A i l’altra per a 3r B. Dins la maleta hi havia un pen drive amb un missatge d’una científica, biòloga i activista, que es diu Andrea.

Teníem moltes ganes de sentir el missatge de l’Andrea i així ho vam fer. Estava molt preocupada pel canvi climàtic que pateix la Terra i ens va proposar si la volíem ajudar a que tot el món sapigués que hem de canviar els nostres hàbits per aconseguir que el canvi climàtic pari.

Nosaltres vam acceptar el repte i la volíem ajudar. Vam enviar-li totes les idees que se’ns van ocórrer. Li van semblar genials!  Amb la seva ajuda ens guiarà per poder entendre millor el nostre planeta i poder fer difusió a tothom de la necessitat d’un canvi.

Ja tenim feina per un bon temps!

Projectes de medi a primària