Ha vingut el Rei Carnestoltes a l’escola

Després d’una setmana d’obeir les ordres del Rei Carnestoltes, aquest matí ens ha visitat el Rei Carnestoltes i la reina per transmetre l’esperit carnavalesc a petits i grans. Tota l’escola els esperàvem tot elegants i amb corbates a la sala gran. El rei dels poca-soltes i de la disbauxa ens ha animat a ser feliços i a gaudir del Carnaval tant com poguem.

Els acompanyava una noia que ha cantat la cançó La Rosa del musical El Petit Príncep i que ens ha deixat a tots i totes embadalits.

A més el Rei Carnestoltes ens ha fet entrega d’un present, un quadre amb cartells antics de les festes de Carnaval de Reus. Gràcies!

Després hem sortit a acomiadar la comitiva que ha marxat amb uns cotxes molt singulars.

Gràcies per la vostra visita i esperem que torneu aviat.