Gimnastes de La Vitxeta en segona posició

El passat diumenge 19 de febrer va tenir lloc al Pavelló Joan Sirolla del Club Natació Reus Ploms la 1a Jornada de Jocs Esportius de Gimnàstica Rítmica.

Aquesta jornada estava organitzada conjuntament amb el Consell Esportiu del Baix Camp.

Van prendre part en aquesta competició vuit Clubs de la nostra comarca: Escola Pare Manyanet, Escola La Vitxeta, Club Rítmica La Selva del Camp, Club Rítmica L’Hospitalet de l’Infant, Club Rítmica Miami Platja, Club Rítmica Vinyols, Reus  Deportiu, i Club Natació Reus Ploms.

La nostra escola participava amb 12 gimnastes distribuides en dos conjunts, els quals van acabar en segona posició en les dos categories en les que participaven. Felicitats a totes les gimnastes!

Fotografies i reportatge fet per una mare col·laboradora de lavitxeta.net. Gràcies!

Si vols col·laborar Fes-te col·laborador de lavitxeta.net