Guardians de l’Amazònia -5è

El projecte d’Escoles Guardianes de l’Amazònia és un projecte que pretén treballar molts aspectes de l’educació dels nens i nenes.  L’objectiu general que persegueix és encoratjar-los a tenir cura de la natura i a entendre que tots som part d’aquest planeta tan preciós i que és urgent protegir-lo.

Hem treballat l’equilibri dels ecosistemes, la fauna, la flora, la repercussió de l’activitat humana en la natura… ECOLOGIA amb majúscules però també hem treballat valors: la solidaritat, el respecte envers la diversitat cultural, els drets humans i en concret els drets de les poblacions indígenes. Tot aquest treball necessita una eina que és el llenguatge per comunicar. Amb aquest projecte hem treballat la llengua escrivint cartes, fent exposicions, fent cerques per Internet i reflexionant sobre com les fem, fent converses de grup que ens ajuden a aprendre…

El projecte ens ha ocupat bona part del curs i ens ha impregnat la vida de l’aula al llarg dels mesos.

Els mestres, amb l’ajuda d’imatges i fragments de les converses que hem tingut a l’aula, hem construït el relat del projecte, intentant fer-vos arribar tots els detalls.

Esperem que en gaudiu la lectura i que d’alguna manera sigui una finestra a l’aula, per on mirar el dia a dia dels vostres fills i filles.

Escoles Guardianes de l’Ama… by on Scribd

Articles relacionats: