Abelles en perill!

Partint d’una notícia inquietant com és el misteri de la desaparició de les abelles al món, els alumnes de 3r vam decidir cercar més informació sobre què estava passant amb aquests insectes i per què són tan importants per a l’ecosistema del nostre planeta.

L’objectiu final de la investigació era elaborar un vídeo de conscienciació sobre el tema. Amb l’ajuda d’una web quest, ens hem organitzat, hem cercat la informació i hem elaborat un guió per als nostres vídeos. Amb l’aplicació Picpac i les tauletes de l’escola, cada grup ha creat un petit vídeo amb la tècnica de l’stop-motion.

Es tracta de 5 mini capítols on expliquem què és la pol·linització, quins són els animals pol·linitzadors, què són les abelles, quina és la seva funció, per què estan desapareixent i què podem fer per evitar-ho. Esperem que en gaudiu tant com ho hem fet nosaltres!