Els pirates desembarquen de nou

Benvolgudes famílies,

Els pirates de la Vitxeta i del Pi del Burgar es posen de nou en peu de guerra i us anuncien que sortiran de nou pels carrers de Reus en motiu de les festes de Misericòrdia, per interpretar el Ball parlat de Marcos Vicente, el pirata més temut del Mediterrani.

El ball parlat de Marcos Vicente explica la història d’aquest personatge valencià, que renega dels seus, i com a pirata fa mil malifetes, fins que per casualitat un fet crucial el fa reflexionar sobre la seva vida delictiva.  Aquest és l’argument del ball parlat, que com a tal, conté diàlegs en vers, dansa i música i que serà interpretat pels nostres actors de l’Escola la Vitxeta i l’Institut-escola Pi del Burgar.

Calendari actuacions:

Diumenge 23 de setembre: Farem l’abordatge al seguici festiu petit de Misericòrdia:

-18h: Seguici petit pels carrers de Reus.

– 20.15h: Actuació completa del Ball de Marcos Vicente a la plaça d’Evarist Fàbregas

Salutacions cordials i Visca la Festa Major!!

#MarcosVicenteReus