Vitxeta Film Festival – The Film

Benvolgudes famílies,

com ja us vam informar el curs passat i gràcies a un Ajut Pont de col·laboració amb la URV, els alumnes que aquest curs fan 5è, a finals del curs passat van produir una pel·lícula de la qual només us havíem pogut ensenyar el tràiler oficial a través del bloc d’anglès, tot i que a l’escola la va poder visionar tot l’alumnat des de 3r fins a 6è en el marc d’un petit festival de cinema celebrat el 19 de juny de 2018.

El nostre projecte “Filming English” (Film-based English Teaching in Primary), ha estat dissenyat conjuntament amb dues escoles més, l’Escola Cal·lípolis de La Pineda i l’Escola Arrabassada de Tarragona. L’objectiu és que els alumnes facin una pel·lícula en anglès tot desenvolupant competències que van més enllà de les pròpies de l’àrea, amb la col·laboració d’alumnat de la Facultat d’Educació de la URV, que durant el primer trimestre va assistir a les sessions d’anglès de 4t de primària i van desenvolupar activitats relacionades amb l’adquisició de la competència comunicativa oral i la pronuncia de l’anglès a primària.

En petits grups, l’alumnat de 4t ha escrit uns diàlegs que durant el tercer trimestre del curs 2017-2018 s’han posat en escena i s’han filmat.

Per a dur a terme aquest treball s’ha implicat bona part del claustre de mestres en tot el procés. Un bon treball d’equip en diferents àmbits. Because a teamwork makes a dream work. Thank you very much dear all!

Ara tot just acabat d’iniciar aquest nou curs us enllacem la pel·lícula en tres fragments que també podreu visionar al mateix bloc:

Esperem que la pugueu gaudir.

Mestres de llengua anglesa