El batlle de Reus es reuneix amb els nens i nenes de 6è

El passat dijous 9 de gener vam tenir una visita molt especial: el batlle de Reus, l’il·lustríssim senyor Carles Pellicer acompanyat del regidor de Medi Ambient, ens van visitar. Us preguntareu quin és el motiu d’aquesta visita. Doncs bé, com ja deveu saber, el primer trimestre vam dur a terme un projecte sobre els plàstics (podeu llegir una mica més sobre el projecte en aquest enllaç). Com a treball final del projecte vam fer una campanya per tal de conscienciar a tota l’escola, un grup de nens de la classe també va tenir la iniciativa d’escriure una carta a l’alcalde, per tal de suggerir-li quines accions es podien emprendre des de l’Ajuntament per poder aconseguir ser una ciutat més sostenible. La sorpresa va ser nostra quan el senyor alcalde es va posar en contacte amb l’escola per visitar-nos i parlar-ne en directe.

Dijous vam poder tenir una conversa molt agradable amb ell i el regidor de Medi Ambient: algunes de les iniciatives que li havíem proposat ja les estan estudiant, d’altres no són possibles i ens va explicar el perquè; també ens va convidar a visitar la planta incineradora de residus per tal que encara entenguem millor com es gestionen les escombraries a la nostra ciutat. Tot plegat ha estat un final de projecte rodó: els nens i nenes de 6è han après moltes coses sobre ecologia, però a més a més han après a ser ciutadans compromesos i emprenedors i han tingut la sort de rebre una resposta als seus suggeriments: una experiència que no oblidarem mai!