Campanya pels plàstics

Som els nens i nenes de 6èB i durant aquest trimestre hem estat estudiant els plàstics.

Entre tots vam decidir fer una campanya per conscienciar sobre la problemàtica dels plàstics. Per tal de fer una bona campanya ens hem organitzat en grups i cada grup ha dut a terme una acció:

• Una exposició en la què expliquem: Què està passant? Per què està passant? Què hi podem fer?
  • Un mural a la paret (pel planeta), el podeu veure al pati de la Magnòlia
  • Ecovitxeta (llibreta que ha viatjat a casa de tots els de la classe i on hi hem anotat idees per contaminar menys)
  • Decàleg per reduir l’ús dels plàstics (que l’han repartit a tots els nens i nenes de l’escola)
  • Recollida dels plàstics que fem servir a l’escola per veure si amb la campanya els hem reduït
  • Cartes: una a l’Ajuntament, una altra a cadenes de supermercat i una a la Greta Thunberg que podeu llegir aquí.
  • Còmic, un còmic on el protagonista, el Kirb, vol salvar el planeta de la contaminació.

Hem explicat tot aquest treball a tots els nens i nenes de l’escola perquè sàpiguen la importància de no fer servir tant plàstics, podeu veure una part de moltes de les explicacions que hem durant aquest dies.

ESPEREM QUE US HAGI AGRADAT TOTA LA FEINA QUE HEM FET.

MOLT IMPORTANT: EXPLICAR-HO A TOTHOM!!!!!