DOCUMENTACIÓ AMIPA CURS 2023-2024!!!

QUOTA DE FAMÍLIA SÒCIA I RESERVA DE MATERIAL 23-24 (cliqueu a sobre):

• És un document de 2 fulls per davant i per darrera. Mireu-vos-el bé i que quedi tot ben emplenat!
  • Fixeu-vos que a la primera pàgina, al costat del nom i cognoms de l’infant hi consta el número de soci de cada alumne/a.
  • Si el proper curs començarà un fill/a a I3, ja el podeu incloure al document!

FORMULARI DEL TEMPS DE MIGDIA 23-24 (cliqueu a sobre):

• El document és un full per davant i per darrera! A la part posterior hi ha totes les autoritzacions.
  • Fixeu-vos bé en fer-hi constar tota la informació que se sol·licita.
  • Com figura en el document, el curs vinent hi haurà un increment del preu del menjador escolar degut a l’augment del cost del menú, l’actualització salarial del monitoratge (segons marca el conveni) i l’increment dels costos dels materials. S’estableix el preu màxim decretat per la Generalitat de Catalunya en la resolució EDU/843/2023: 6,91€ per infant i dia en modalitat FIXA i 7,60€ en el cas de la modalitat ESPORÀDICA.

GRAELLA D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 23-24 (cliqueu a sobre):

FORMULARI D’ACOLLIDES 23-24 (cliqueu a sobre):

• En el document hi consta tant l’acollida matinal com l’acollida de tarda.
  • De cara el curs vinent no hi haurà canvis en les tarifes del servei.

AUTORITZACIÓ PER MARXAR SOL/A DEL CENTRE I/O RELACIÓ DE PERSONES AUTORITZADES PER A LA RECOLLIDA DELS INFANTS 23-24 (cliqueu a sobre):

• Document imprès per davant i per darrera.
  • En una cara hi consta l’autorització perquè els infants de 3r a 6è puguin marxar sols després de les franges i activitats gestionades per l’AMIPA.
  • A l’altra cara hi han de figurar la relació de persones que recolliran els infants després de les activitats i franges gestionades per l’AMIPA.