Daltabaix a la ciutat

Ahir dimarts 23 de maig, els alumnes de 4t vam anar al Pavelló Olímpic de Reus a interpretar la cantata Daltabaix a la ciutat.

La cantata se centrava en la relació entre els grans i els nens/es d’una ciutat. Mentre que els nens volien cantar pel carrer, els grans els van obligar a quedar-se a casa sense poder sortir i, a més a més, fent tot allò que els grans feien a casa (fer el dinar, posar rentadores, passar l’aspiradora…). Per sort, al final de tot se n’aprèn i tots van poder cantar junts.

La jornada va començar a les 15 h. Vam sortir de l’escola per anar a buscar un bus urbà per anar al pavelló. Després d’un assaig amb tota la coral i l’orquestra vam fer un descans mentre el públic omplia de gom a gom les grades del pavelló. Ara sí, ja estava tot a punt.

El concert va ser tot un èxit! Després d’aquesta activitat tan especial, ja tenim el cap posat amb la cantata del curs vinent, Cantània 2024. Som-hi!