Documentació AMIPA 2019-2020

El divendres 31 de maig es va fer entrega del sobre amb tota la DOCUMENTACIÓ DE L’AMIPA PEL CURS 2019-2020 als infants de l’escola. Es va entregar 1 SOBRE PER FAMÍLIA, concretament, al germà/na més gran que serà a l’escola el curs vinent, de P3 a 5è. No es va entregar a cap alumne de 6è. Si no us va arribar el sobre, podreu recollir tota la documentació impresa al despatx de l’AMIPA o descarregar-vos-la des de la web de l’escola.

El sobre inclou (si feu clic damunt dels documents, els podreu visualitzar i descarregar i que també trobareu a la pestanya fixe superior a l’apartat d’AMIPA):

El CARNET DE SOCI és una de les novetats d’enguany. S’ha atorgat un número de soci a cada infant que ja és soci de l’AMIPA del curs 2018/19. Aquest número serà el mateix durant tota l’etapa escolar, mentre se segueixi sent soci de l’AMIPA. Aquells que es facin socis per PRIMERA VEGADA el curs 2019-2020 rebran el seu número de soci.

El número de soci és important perquè hi haurà tràmits amb l’AMIPA en què haurà de constar aquest número, com és el cas de la quota de soci o la inscripció de les activitats extraescolars. De fet, a l’hora de consultar les llistes d’admissions de les activitats extraescolars, no hi haurà noms i cognoms, només hi constarà el número de soci (per protecció de dades).

PER PODER INSCRIURE’S A QUALSEVOL SERVEI DE L’AMIPA ÉS OBLIGATORI SER SOCI/A!

AMIPA LA VITXETA