Contacontes d’aquest 2n trimestre

Com us vam explicar en una entrada al primer trimestre una de les activitats en família que es duen a terme al llarg del curs és el Contacontes, que ens permet unir aquests dos pilars en les vivències dels infants: els contes i la família.

Pels alumnes és un regal realitzar aquesta activitat conjunta i que de ben segur guardaran en el racó de les experiències boniques.

Aquest segon trimestre hem tingut com a convidats les famílies de:

• Noah Hövenever Cavallé amb la seva mare Cinta. Van explicar: “El cuc”
  • Aina Torrell Guijarro amb la seva mare la Núria. Van explcar: “La zebra”
  • Montsant Ferraté Pedret amb la seva mare la Sat. Van explicar: “El tabalet”
  • Martí  Llovera Garcia amb la seva mare la Núria. Van explicar: “El ratolí que es va menjar la poma”
  • Kilian Vigatà Beltrán amb la seva mare la Magda. Van explicar: “En Pere sense por”
  • Arlet Busquets Vidal amb la seva mare, la Mariona i el seu pare, en Pepo. Van explicar: “La caputxeta vermella”
  • Oriol Presa Viladés amb la seva mare la Montserrat i el seu pare l’Òscar. Van explicar: “El petit príncep”
  • Laia Fernández Salseny amb la seva mare la Mercè i el seu pare el Cisco. Van explicar: “El tió dormilega” (Cisco), “Tots els petons del món” (Mercè) i “La talpeta quevolia saber qui li havia fet allò en el cap” (Laia)
  • Èrika Ruiz Alaminos amb la seva mare la Meritxell. Van explicar: “El monstre de colors”

Gràcies, una vegada més,  per enriquir la pràctica diària de l’escola!!!