Consell d’alumnes de gener

Aquest dijous 20 de gener, a la sala de mestres s’ha dut a terme el Consell d’alumnes del mes de gener.

El Consell d’alumnes reuneix un representant de cada classe, representants de l’equip directiu i els/les coordinadors/es de cicle per debatre i decidir temes que afecten tota l’escola.

Els representants de classe aporten les decisions del consell a les aules i recullen peticions o inquietuds dels alumnes a les assemblees per discutir-les al consell.

El Consell és un dels òrgans on els alumnes participen més directament.
S’intenten fer les reunions amb una periodicitat d’una vegada al mes.

En aquest consell hem decidit coses importants per explicar als nostres companys/es de classe a l’assemblea, com per exemple que hem de recordar de tancar les sessions obertes a les tauletes en acabar i que hem de recordar les normes de pati i de l’hort, entre altres coses.