AMIPA: Casal d’estiu 2022 “Fira d’oficis”

Aquest estiu, al Casal de la Vitxeta, descobrirem un munt d’oficis interessants que segur que ni tan sols coneixes…. O potser sí? Hi entrarem de ple, ja que coneixerem a les persones que els realitzen i moltes d’elles ens deixaran descobrir els seus llocs secrets. Vols convertir-te en dissenyador/a? Forner/a? Dibuixant? Esportista? Videògraf/a? Ferrer/a? Ceramista?… Mentre busquem la resposta a algunes d’aquestes preguntes, jugarem, farem tallers i sortides, ens remullarem a la piscina i molt més!

Què es farà al Casal?

• Descobrir diversos oficis, conèixer alguns dels seus professionals i artesans, aprendre els secrets de cada ofici, visitar els llocs de treball..
  • Així mateix també es faran jocs diversos, tallers, gimcanes, entre d’altres activitats.
  • Els nens i nenes es refrescaran anant dos dies a la piscina i algun dia també es faran jocs d’aigua.
  • Hi haurà algunes sortides fora de l’escola, que s’estan acabant de tancar.

Quan serà el casal?

• Del 27 de juny al 29 de juliol de 2022. Un total de 5 setmanes.

Quines són les franges horàries del Casal?

• Casal de 9 a 13h
  • Acollida matinal de 7:45 a 9h
  • Menjador de 13 a 15h

Quins són els preus del Casal?

• Casal: 50€ la setmana (45€ per a les famílies sòcies de l’AMIPA). Les famílies de fora l’escola hauran d’abonar també 4€ en concepte d’assegurança (quantitat fixa, siguin quantes siguin les setmanes). La primera setmana, tot i de quatre dies, el preu és el mateix.
  • Acollida:15€ la setmana (la primera setmana, de quatre dies, seran 12€)
  • Menjador: 36€ la setmana. (la primera setmana, de quatre dies, seran 29€)

A qui va dirigit?

• Infants de P3 fins a 6è de Primària (cursos finalitzats).

Com serà el procés d’inscripció del Casal?

• En primer lloc caldrà omplir el Formulari de Google que trobareu a continuació: https://forms.gle/brPrWbVtzx3JwLa57
  • Un cop hagueu emplenat degudament el Formulari, des de l’AMIPA us enviarem un correu de confirmació de la plaça per les setmanes sol·licitades. En aquest correu us facilitarem també la informació econòmica (quantitat que ascendeix els serveis demandats, forma de pagament, etc.)
  • A continuació caldrà que feu el pagament del Casal i fer-nos arribar el resguard de pagament. Fins que no s’ha realitzat el pagament no es formalitza com a tal la inscripció de manera definitiva. Si al final no es pot assistir al Casal, en cas que se’ns avisi amb dues setmanes d’antelació, es retornarà el 50% de l’import de la franja de Casal i la totalitat de les franges d’acollida i menjador.
  • Finalment, des de l’AMIPA us enviarem les autoritzacions i documentació necessària per a l’activitat.
  • El període d’inscripció és del 19 de maig al 10 de juny. A partir de l’11 de juny, el Formulari restarà tancat i les inscripcions es faran contactant directament amb l’AMIPA al correu amipalavitxeta@gmail.com i estaran subjectes a la disponibilitat.