AMIPA: Fi jornada partida + Jornada Intensiva 2022

Us facilitem en seguit d’informacions importants en referència a les properes setmanes i que seran del vostre interès:

– El divendres 3 DE JUNY és el darrer dia de jornada partida de l’escola. EL DIA 3 ÉS TAMBÉ L’ÚLTIM DIA DE LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS (Música i Natació acabaran el dia 31 de maig).

– El dilluns 6 de juny és festiu.

A partir del dimarts 7 de juny comença la jornada intensiva i això vol dir que l’horari lectiu finalitza a les 12:30h.

– Com que la dinàmica canvia cal que ompliu el següent formulari de Google en relació a l’assistència als migdies i tardes del període d’intensiu teniu temps fins MÀXIM EL 27 DE MAIG: https://forms.gle/qjhFyEkGeQSZGpgz8

– Durant aquest període, el Temps de Migdia es comprendrà entre les 12:30h i les 15:00h.

– Recordem que a la jornada intensiva els infants de P3 ja NO FARAN MIGDIADA.

– Es podrà venir a recollir els infants des de les 14:30 fins a les 15h (quan s’apropi el moment ja explicarem la dinàmica).

– Més enllà de les 15h, donem cobertura la franja de 15 a 15:30h amb una estona d’acollida i de les 15 a 17h amb les LUDOTARDES.

Acollida de 15 a 15:30h: Franja d’acollida per flexibilitzar la recollida dels infants si no es pot venir abans de les 15h i NO es queden a les LUDOTARDES. El preu del servei serà d’1€ infant/dia.

– Ludotardes de 15 a 17h: Activitat dinamitzada pel Consell Esportiu del Baix Camp. Dues hores d’activitats de lleure, jocs, tallers, esports, etc. El preu per infant i tarda serà de 4€. Cal que tingueu en compte que:

• Un cop finalitzat el període d’inscripció a la intensiva (27 de maig) es passarà un rebut de l’activitat amb les ludotardes contractades.
        • En cas de no assistència d’un dels dies sol·licitats no es podran retornar els diners.
        • Si fora del període d’inscripció, algú necessita puntualment el servei de ludotardes caldrà que contacti prèvia i directament amb l’AMIPA per saber si hi ha disponibilitat de places. En cas afirmatiu, caldrà abonar la quantitat del servei el mateix dia.

– El dimecres 22 de juny és el darrer dia del curs.