Carol, et trobarem molt a faltar

Fa uns dies el Diari Ara recollia un article d’opinió de Jaume Cela sobre la figura dels conserges a les escoles (Ara Criatures 4/3/22). Mentre el llegíem ens emocionàvem perquè sabíem que s’acostava el comiat a la nostra conserge durant més de dos anys, la Carol.

La Carol va començar a l’escola el curs 2019-20, just abans del tancament de l’escola per la pandèmia, i des de bon principi ens va captivar amb el seu somriure, la seva energia i el seu savoire-faire.

Aquest passat divendres dia 18, tota la comunitat educativa vam voler acomiadar-nos de la Carol que avui comença un nou camí a l’escola Eduard Toda, i li vam regalar unes flors molt especials amb uns escrits sincers i emotius que li vam fer arribar junt amb milers d’abraçades.

Gràcies Carol, per tot aquest temps i la teva feina que sempre has fet amb alegria i un somriure. Molta sort a la teva nova escola.

Recordeu el nostre equip de reporters i reporteres web que preparaven entrevistes que compartíem a través de la pàgina web? A continuació podeu recuperar l’entrevista que l’equip de reporters/es web li vam fer a la Carol durant el confinament de manera telemàtica, i que vam publicar l’abril de 2020: Ens veiem les cares amb la Carol – Reporters i reporteres web.