Cantània 2023

Ahir dimecres 19 d’abril, era un dels dies que teníem marcats al calendari dels alumnes de 5è. Després d’uns quants mesos de treball, era el dia de la Cantània.

Encara no havia sortit el sol i ja estàvem a l’escola esperant l’autobús que ens portaria a l’Auditori de Barcelona.

Quan vam arribar a l’Auditori de Barcelona vam entrar a fer un únic assaig general amb més de 800 cantants, una orquestra i la directora. Després de treballar alguns aspectes ja estàvem preparats per a l’actuació. Vam sortir a l’escenari de la Sala 1 de l’Auditori. La sala estava plena de públic que volia escoltar la Cantània d’aquest curs, “Les portes del món”.

Va ser una experiència molt emocionant que no oblidarem. Enhorabona a tots els cantaires!!!

Us deixem un recull de fotos d’aquest dia tan especial.