AMIPA: Encarem la recta final del curs 22-23!!!

La setmana passada tornàvem de vacances, però podríem dir que aquesta setmana ja comença el compte enrere que ens portarà a final de curs!! Venen dies emocionants i frenètics i és per això que, abans de trobar-nos totes en plena voràgine, des de l’AMIPA tenim ganes d’informar-vos, avisar-vos i posar-vos en sintonia amb tot el que vindrà perquè no us vingui de nou!

Mica en mica us anirem desgranant informacions i donant-vos tots els detalls, però volem que estigueu atentes als següents temes:

• EXTRAESCOLARS:
    • Fi de les altes: Arribats ja en aquestes alçades del curs, us informem que ja no es podran realitzar noves altes a activitats extraescolars.
    • Valoracions: A partir d’avui i fins el proper DIVENDRES 5 DE MAIG teniu temps per respondre l’enquesta de valoració de les activitats extraescolars d’aquest curs. S’ha de respondre un formulari per cadascuna de les activitats (ens interessa saber la vostra opinió tant de les activitats que s’estan realitzant actualment, com aquelles que s’han fet i posteriorment s’ha donat de baixa). Les famílies d’I3, malgrat no haver pogut realitzar cap activitat, teniu l’oportunitat de fer propostes, si és del vostre interès. Trobareu el formulari clicant en el següent enllaç: https://forms.gle/5WA7Cms36gqfi1CC7
    • Activitats final de curs: Diverses extraescolars comptaran amb activitats o mostres de final de curs. Properament us informarem de les dates perquè us les pugueu reservar.
    • Fi de les extraescolars: Les activitats finalitzaran el proper divendres 2 de juny, darrer dia de la jornada partida. En cas que hi hagi alguna excepció, us n’informarem degudament.
  • JORNADA INTENSIVA:
    • La jornada intensiva s’iniciarà el dilluns 5 de juny i finalitzarà el 22 de juny, últim dia de curs. A inicis de maig us enviarem el formulari de la jornada intensiva perquè ens informeu sobre l’assistència al Temps de Migdia durant aquell període (que es comprendrà entre les 12:30 i les 15h), així com també per poder fer la inscripció a les tardes de lleure que tindran lloc entre les 15 i les 17:30h i que enguany tornaran a estar gestionades directament des de l’AMIPA.
  • CASAL D’ESTIU:
    • Durant la primera setmana de maig es publicaran les primeres informacions del Casal d’Estiu i s’obrirà el període d’inscripcions.
  • CURS 2023/24:
    • Enguany tenim la intenció d’avançar un parell de setmanes l’entrega del sobre amb tota la documentació de l’AMIPA pel proper curs: quota de família sòcia, la reserva de material de Primària, formularis dels diversos serveis gestionats per l’AMIPA així com també les inscripcions a les extraescolars del 23-24. Estigueu atentes la setmana del 22 de maig i dies previs!
  • BEQUES MENJADOR:
    • És possible que algunes famílies que comptin amb beca menjador aquest curs i l’hagin compactat, durant el mes de maig se’ls acabi l’ajuda. Des de l’AMIPA ens posarem en contacte amb aquelles famílies que els incumbeixi. Si no us diem res és que tot segueix amb normalitat.
    • Durant el mes de maig es publicarà la informació sobre les beques menjador pel curs 2023-2024 i suposem que durant la primera quinzena de juny es podran sol·licitar. Tan bon punt tinguem la informació us la farem arribar.