Ampliació Informació Festa Fi de Curs

El curs ja està arribant a la seva fi i estem molt contents d’anunciar-vos que després de 2 anys sense poder celebrar-la, torna la Festa de Fi de Curs de La Vitxeta amb més ganes que mai. Ganes de celebrar, de compartir, de gaudir i passar-ho bé, però sobretot, amb moltes ganes de tornar a veure somriures, aquells dels que hem estat tan privats els últims temps. Avui us fem arribar aquesta circular per ampliar la informació sobre les activitats que es duran a terme durant la tarda-nit de divendres.

– L’obertura de portes i l’inici de les activitats començarà a les 18:30h i el tancament de portes està previst a les 12 de la nit.

– Rebrem la tarda amb un taller de bombolles, per mirar de fer més suportable la calor i on podreu gaudir dels més petits als més grans fent bombolles de totes les mides que us imagineu.

A partir de les 19h podreu cantar, ballar i riure molt amb un espectacle familiar a càrrec d’ “Els Picarols”.

– Tot seguit, i com ja és tradició, es mantindrà el Seguici Vitxeto així com l’acte de comiat als alumnes de 6è que acaben la seva etapa a l’escola.

– Pel que fa al sopar recuperem el format de fa uns anys. Hi haurà taules i cadires per tots aquells que vulguin quedar-se a sopar, i el menú del càtering el teniu al flyer que vau rebre la setmana passada de mans del vostres fills i filles. Hi haurà aigua i vi com a begudes dels menús.

– Seguidament i fins l’hora del tancament podreu gaudir de pintacares, sortejos i DJ que ens amenitzarà la vetllada amb música d’avui i de sempre!

NOTES IMPORTANTS:

– Hi haurà servei de bar durant la festa, amb refrescs, cervesa i gelats entre d’altres…

– Per aquells que sou nous a l’escola o viviu per primer cop la festa de final de curs us informem que, com ja va ser habitual en les últimes festes, aquest any tornarem a tenir Seguici Vitxeto!!! I què heu de fer si voleu participar??? Doncs només heu de venir disfressats de qualsevol element del seguici festiu!!! Podeu disfressar-vos sols, en grup, per classes, en família,…. Grans i petits sereu benvinguts! Les disfresses poden ser comprades, reciclades, fetes per vosaltres o per la iaia, així que no teniu excuses! Volem omplir el pati de gegants, nanos, dracs, víbries, lleons, àligues, bastoners, cavallets, cercolets, bous i mulasses!!! Diables, basiliscs, castellers i tota la resta d’elements faran d’aquest seguici el millor de Reus! Ballarem amb la música de la festa major i tindrem una visita molt especial, així que no us ho penseu!! Si voleu podeu venir disfressats directament de casa!!!

Esperem que vingueu a passar una bona estona i que gaudiu en família d’aquesta festa de final de curs!

Salut i molta festa!

Comissió mixta de festes La Vitxeta