Comissió excursionista: Excursió als Gorgs de La Febró. 18 i 19 de juny de 2022

SORTIDA DE JUNY I ACTIVITAT DE CLOENDA DEL CURS 2021/2022

Benvolgudes famílies vitxeteres!

Ja s’apropa el final del curs, i com ja anàvem fent abans de la pandèmia, no volem marxar de vacances sense abans oferir-vos l’última proposta de la comissió excursionista de la temporada!
I com no pot ser d’una altra manera, aprofitem aquesta entrada per agrair un cop més l’acollida i la resposta que continuem tenint per part d’un bon nombre de famílies de l’escola. Algunes ja són habituals, d’altres esporàdiques, algunes incorporacions de nouvinguts, però tots amb l’objectiu de passar diumenges en família envoltats de natura.

Per tot això, i per tal d’acomiadar-nos del curs com cal, us volem fer una proposta que ja s’ha convertit en tradició! Una sortida de cap de setmana amb pernoctació!

La sortida serà el cap de setmana del 18 i 19 de juny i, tot i no moure’ns del Baix Camp, anirem fins al bell mig de les Muntanyes de Prades. Dormirem al refugi de la Mussara i farem una excursió als Gorgs de la Febró.

Com sempre, teniu l’opció de venir diumenge només a l’excursió si preferiu no pernoctar al lloc. En aquest cas poseu-vos en contacte amb la comissió i us facilitarem la ubicació.

El detall de l’oferta és el següent:

DISSABTE 18 DE JUNY

– 11 h. Trobada al pàrquing de l’escola. Des d’allà anirem tots plegats cap a la Mussara (Qui ho desitgi pot anar directament pel seu compte al moment que li convingui)
– 12 h. Arribada al refugi de la Mussara i muntatge de tendes/furgos/refugi
– 14 h. Dinar
– 18 h. Tarda de jocs en família
– 20:30-21:00 h. Sopar de germanor
– 22 h. Excursió nocturna. Recordeu portar frontals o llanternes.

DIUMENGE 19 DE JUNY. EXCURSIÓ ALS GORGS DE LA FEBRÓ

– 8:30 h. Esmorzar en família
– 9:30 h. Excursió als Gorgs de la Febró. Ruta circular d’aproximadament km, amb un desnivell de 250 m, i una durada de 2,5-3 h a pas de família. Hi ha zones de bany, així que a part d’un bon calçat, gorra, aigua, crema solar i esmorzar, no oblideu portar BANYADOR!!!
– 14:00 h. Dinar a la zona del refugi. Cada participant es proveirà del seu dinar.

PREUS: El refugi de la Mussara ens dona diverses opcions d’allotjaments. Us podeu quedar al refugi en habitacions compartides o bé fer ús de l’espai exterior per acampar amb tenda, furgo, autocaravana…
Els preus per pernoctar són els següents:

• Parcel·la per dormir en tenda / furgo / autocaravana: 6 €/persona (a partir de 4 anys)
  • Refugi: Llit en habitació compartida. 15 €/persona (a partir de 4 anys)

INSCRIPCIÓ I PAGAMENT: Els participants, nenes o nens amb acompanyant, hauran d’inscriure’s enviant un correu electrònic mitjançant l’adreça de la comissió excursionismevitxeta@gmail.com. Per qualsevol dubte o problema d’última hora ens podeu contactar al telèfon 646854137.

Com que el lloc és limitat hem de fer una reserva prèvia. Us podeu apuntar fins al dia 11 de juny (a partir d’aquella data dependrà de la disponibilitat del refugi). En haver de fer reserva, s’haurà de fer una paga i senyal per avançat (s’indicarà com fer-ho un cop us inscriviu).

IMPRESCINDIBLES:

• Calçat adequat
  • Gorra
  • Crema solar
  • Antimosquits
  • Llanterna o frontal
  • Banyador
  • MOLTES GANES DE PASSAR-S’HO BÉ!!!

Salut i cames!

Comissió Excursionista de l’AMIPA LA VITXETA