URV students back at school

Aquest segon trimestre les onze estudiants de la doble titulació d’Educació Infantil i Primària amb menció d’Idiomes (Anglès) de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, acompanyades pel Doctor Sergi Roura, professor de la Facultat d’Educació, que participen en el projecte de col.laboració amb la nostra escola i que ja us vàrem explicar a URV students in the English Class, han tornat a posar en pràctica una sèrie d’activitats i de jocs relacionats amb l’adquisició de la competència comunicativa oral i la pronuncia de l’anglès a primària.

Ha estat una experiència molt enriquidora per a tots, petis i grans.

Gràcies Sara, Andrea, Irene, Marta, Berta, Mar, Teresa, Rosa, Paula, Ariadna i Júlia per l’estona que ens heu regalat i per la vostra motivació i entusiasme. I gràcies Sergi Roura per haver-nos seleccionat com a escola col·laboradora en aquest projecte.

Als següents vídeos podeu veure un recull d’imatges, vídeos ja publicats fa uns dies al Bloc de llengua anglesa de l’escola: English at home on també hi podreu trobar materials que ens han cedit (no oblideu visitar-lo! Gràcies)