Taller escola de mares i pares: COM ELABORAR ELS TEUS MENÚS FAMILIARS SALUDABLES?

Taller “COM ELABORAR ELS TEUS MENÚS FAMILIARS SALUDABLES?”

Si et va interessar la xerrada “Plats saludables per tota la família” i vols seguir aprofundint en el tema, o te la vas perdre i t’interessa aprendre a elaborar els teus menús setmanals… En aquest taller pràctic aprendrem eines per elaborar els teus menús familiars setmanals i la llista de la compra setmanal. Amb algunes senzilles plantilles podràs sortir de la xerrada amb alguns menús que podràs cuinar a casa teva amb tota la família.

Elaborar els menús per tota la setmana et permetrà garantir l’equilibri i la varietat en la teva dieta de manera fàcil, però no només això, sinó també optimitzar el teu temps, i no haver d’estar pensant què cuines cada dia o escapant-te a comprar perquè et falta algun aliment, i també important, et representarà un estalvi econòmic, ja que llavors podràs comprar just el que necessites.

Així que tot són avantatges! Vine el proper divendres dia 2 de desembre a les 16:30 h, al taller que es farà a la biblioteca de l’escola i emporta’t els teus menús setmanals saludables! Les places són limitades i cal inscriure’s abans del dijous 1 de desembre al despatx de l’AMIPA.

Com sempre, s’oferirà servei d’acollida durant la xerrada, gratuït pels socis de l’AMIPA i amb un cost de 3€ per als no socis. Aviseu en cas que necessiteu fer ús del servei.

Us hi esperem!

COMISSIÓ PEDAGÒGICA – AMIPA LA VITXETA