Primers auxilis a 4t!!

Aquest dimecres, els alumnes de 4t, vam rebre una visita molt especial, la Laura. És una mare de l’escola i infermera del SEM (sempre va amb ambulància). Amb ella vam estar un bona estona i ens va explicar quins passos hem de seguir si mai ens trobem alguna persona desmaiada al terra. Primer de tot, demanar ajuda i trucar al 112, després mirar si està conscient o inconscient i si respira o no. Segons com estigui, actuarem d’una manera o d’una altra. Ens va ensenyar a fer la tècnica del front-mentó i la reanimació cardiovascular. El que més ens va agradar va ser practicar aquesta reanimació amb un nino. Per acabar la sessió, també ens va explicar dues tècniques que hauríem de fer si ens trobem amb un cas d’ennuegament.

Moltíssimes gràcies Laura!!!