El II Cros La Vitxeta en imatges

Aquest diumenge 24 d’abril hem celebrat el 2n Cros Solidari de La Vitxeta. Ha estat un matí fantàstic amb moltes sorpreses.

Les diferents categories (des dels 3 fins als 18 anys, més una categoria d’adults) han fet un recorregut per la Urbanització Sant Joan, combinant asfalt i terra. En creuar la línia de meta tots els atletes han rebut medalles, beguda, coca amb xocolata i obsequis. També hi ha hagut un sorteig d’obsequis i un tast de vermut pels pares i mares.

Tots els alumnes de l’escola hi estaven automàticament inscrits; només havien d’aportar 1 kg de menjar (oli, llegums, arròs, llet, pasta, llaunes, etc.) que donarem a la Fundació Banc dels Aliments, per contribuir amb molta il·lusió a una bona causa.

Durant el matí vam tenir la visita de la Regidora d’Ensenyament i Política Lingüística, la Sra. Maria Dolors Sardà, el Regidor d’Esports, el Sr. Jordi Cervera, el President del Consell Esportiu del Baix Camp, el Sr. Josep Llebaria, i l’Il.lustríssim Sr. Alcalde de Reus, el Sr. Carles Pellicer, que ens van acompanyar en el desenvolupament de la jornada. Gràcies!

I des d’aquesta web de l’escola volem agrair a tots els membres de l’organització i tot el voluntariat. Gràcies a aquest bon treball d’equip, tots vam gaudir d’un bon matí molt esportiu en tots els sentits de la paraula.

Als següents enllaços podreu veure reportatges del Cros:

La Vitxeta Tríptic 2n Cros_Página_1

Fotografies realitzades per un pare col·laborador de la Vitxeta.net. Gràcies Antonio Bistouras! Un gran reportatge!