Consell d’alumnes

Aquest dijous 20 d’octubre, a la sala de mestres va tenir lloc el primer Consell d’alumnes d’aquest curs.

El Consell d’alumnes reuneix un representant de cada classe, representants de l’equip directiu i els/les coordinadors/es de cicle per debatre i decidir temes que afecten tota l’escola.

Els representants de classe aporten les decisions del Consell a les aules i recullen peticions o inquietuds dels alumnes a les assemblees per discutir-les al Consell.

El Consell és un dels òrgans on els alumnes participen més directament.

En aquest Consell escolar hem decidit coses importants i que començarem a dur a terme aquesta setmana que ve. Alguns d’aquest acords són:

1. Tots els dilluns a l’hora del pati hi haurà classe de ZUMBA, al gimnàs, amb la Diana.
  2. Hi haurà un espai musical a l’escenari del pati.
  3. Els alumnes de 6è llegiran, per als més petits, com a voluntaris al pati de la magnòlia.