24 de gener, 3a Assemblea de la Comunitat d’Aprenentatge i de l’AMIPA La Vitxeta

El proper divendres 24 de gener serà un dia destacat per a l’escola! I és que durant la tarda d’aquest dia se celebraran dues assemblees importants:

• A les 16:15h, al gimnàs de l’escola tindrà lloc l’Assemblea General de sòcies de l’AMIPA LA Vitxeta: es farà el balanç econòmic de l’anterior curs, s’aprovaran els nous pressupostos i hi haurà un torn obert de precs i preguntes.
  • A partir de les 17h, també al gimnàs de l’escola, serà el torn de l’Assemblea de Comunitat d’Aprenentatge: s’explicarà el funcionament de la CdA, es presentarà la visió de centre del grup impulsor de l’escola Nova XXI, es parlarà dels somnis a dur a terme aquest curs, es farà una revisió de les comissions mixtes i una 2a reunió de la Comissió Gestora.

Hi haurà un servei d’acollida gratuït des de les 16 fins a les 19h, hora en el que està previst acabar l’Assemblea de CdA.

PER UTILITZAR EL SERVEI D’ACOLLIDA CAL INSCRIURE’S PRÈVIAMENT ABANS DELS 22 DE GENER!

Us esperem a totes i tots per seguir construint plegats aquesta fantàstica Comunitat que som!!